Nieodpłatna pomoc prawna – zmiany w 2021r.

W związku z trudną sytuacją epidemiologiczną nieodpłatne porady prawne na terenie Powiatu Otwockiego będą udzielane wyłącznie za pomocą środków porozumiewania się na odległość (zdalnie). Z początkiem roku powstała w tym celu infolinia telefoniczna oraz adres e-mail- informuje Starostwo Powiatowe w Otwocku.

Pomoc w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego będą świadczone każdej osobie fizycznej, która złoży oświadczenie, że nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej. Oświadczenie składa się osobie udzielającej nieodpłatnej pomocy prawnej.

Ze względu na obostrzenia związane z sytuacją epidemiczną, punkty zamknięte są do odwołania, a pomoc udzielana jest wyłącznie zdalnie. Z początkiem 2021 roku została utworzona infolinia telefoniczna oraz adres e-mail.

Infolinia telefoniczna nr. (+48) 536 954 658
Mieszkańcy powiatu otwockiego dzięki infolinii telefonicznej funkcjonującej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 – 12:00 będą mogli zasięgnąć telefonicznej informacji prawnej.

Adres e-mail: poradyprawne@fundacjaepb.pl
Dzięki poczcie elektronicznej e-mail, mieszkańcy powiatu będą mogli zasięgnąć porady prawnika prowadzącego punkt nieodpłatnej pomocy prawnej na początku i na końcu każdego miesiąca – 2 razy w miesiącu.

źródło: powiat-otwocki.pl

Udostępnij